Кошик
3743 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 11:00 найближчого робочого дня (завтра, 29.04).

Prime Choice - найкращий вибір
+380 (67) 647-30-00
Додати відгук
Кошик

Повернення і обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Умови повернення товарів

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  •  товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Покупець має право повернути або обміняти товар, якщо він має недоліки, що роблять його використання складним або неможливим повністю чи частково. 

Відмова в обміні/поверненні товару неналежної якості може бути з наступних причин:

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • було вчинено несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару,
  • порушена конструкція чи схема товару.

ПІсля повернення товару, якщо брак буде підтверджено, ми обміняємо вам товар або повернемо кошти (протягом 7 днів).

Вартість зворотної доставки товару неналежної якості оплачує продавець

Для повернення товару зв'яжіться з нами за телефоном +380676473000

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сертифікованого сервісного центру, про те, що умови експлуатації не непорушені.

 

Для того щоб здійснити повернення або обмін товару, вам необхідно:

       1) Зв'язатися з менеджером магазину за телефоном або месенджерам viber/telegram, зазначеним у розділі «контакти» та повідомити про свої наміри.

       2) Запакувати та надіслати товар: м. Одеса відділення №16 «Нової Пошти», одержувач, Топалов П.П. Не вказуйте на товарно-транспортну накладну послугу – зворотна доставка коштів. За умови наявності цієї умови ми не зможемо отримати Вашу посилку і Вам потрібно буде повторно йти на відділення «Нової Пошти», щоб змінити умови доставки.

       3) Повідомити менеджеру номер товарно-транспортної накладної за телефоном або месенджером viber/telegram, вказаними на сторінці контактів. Також менеджеру необхідно повідомити реквізити банківської картки для здійснення повернення коштів.

Повернення коштів або обмін товару буде здійснено протягом 3-х робочих днів з моменту фактичного отримання посилки на пошті.

 

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів  належної якості за бажанням покупця здійснюється за рахунок покупця.

 

Товари належної якості, що не підлягають поверненню та обміну: товари, що відносяться до предметів особистої гігієни.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner